Thursday, April 29, 2010

////

graduation day!

29 april 2010..
thousand of love..million of smile…
after 2 years study kat poli…at last..dapat gak aku pakai jubah , naik pentas n the most important is..dpt sijil architecture aku n dpt bagi parents aku proud with me…walaupon sijil an…at least dorang ade la cite yg dorang nak cite kat membe2 dorang an..hakhak..
sepanjang perjalanan yg penoh dugaan..sesat jalan tu da jadi mcm normal la an sbb nak pick up sorang kat uma..hheck! yg paling goyang time nak check in hotel…boleh plak langgar babi an…babi punye babi….phm2 je la sabak bernam tu an..kiri kanan kebon…nasib baik x de pape just bumper kete je la jahanamm….
tp tu sume x penting sbb aku da bayang kan aku kat atas pentas ngan dekan yg tolong sampaikan sijil tu kat aku..huh…bangge nye la aii…..haha….
tp yg x best nye….parents aku x dpt dtg sbb ade hal lain yg lg penting…nasib baik ade mira…dpt jugak la an aku konvo ngan die sbb tu yg aku tunggu2 dari dulu…siap saling bertukar2 bunga…alahaii romantis2 taik! tp aku x puas hati!ade ke die bg aku teddy bear??chait…bunge aku lg mahal kot!tp sebab awek nye psl an…haha…

0 Reactions to this post

Add Comment

    Post a Comment