Sunday, January 9, 2011

////

i had to....

whoottt whoottt!!

*01.01.11*
the date point for everything.
i'm not blamed on you.

yeahh. x de sapa yang suka bermuka - muka kan??
tapi sory la kawan.i had to...
dengan apa yang ko dah buat kat aku.sume tu mainan aku.
cukup susah kita nak jaga hati orang.
tapi pernah ke orang jaga hati aku?

its ok.i wouldn't mind. for me, biar orang buat kita.jangan kita buat orang.
thanks and for your information. i'm feeling nothing kuar dengan kau.
tak ade ape aku nak banggakan.tak da apa perlu aku sukakan.

terpaksa jaga hati orang lain untuk keluar dengan orang yang kita tak suka??
sounds difficult right?but this is what i did and its successful.
never try forget what you did. i swear!

bukan aku pendendam. tapi sebahagian dari ciri - ciri aku.
if i say NO. it's supposed to be NO. full stops!
aku dah maafkan kau but it doesn't mean aku lupa segalanya.
please take note ok?

please do not piss me off because if you do, you have no idea what you are getting yourself into



cheerrss~




****************************************

0 Reactions to this post

Add Comment

    Post a Comment