Sunday, January 2, 2011

////

terlaksana ke x?

whoottt whoottt!!hahahaaa
 happy new yearr babee!
1st impression orang terhadap new year ->
azam!

bagi aku memang kelakar kalau nak cite pasal azam..
bukan ape. azam aku yang lepas lepas pon x terlaksana.
antara azam azam aku yang still pending --

nak buat novel cinta sendiri.*jiwang?? mampos ar.haha

nak jadi traveler.*tak telaksana sebab aku dapat sambung study

nak 3 pointer.*dapat walaupun 3 pointer sikettt je.

nak candle light dinner with nora danish.*tak kesah la dia bini org or what.

nak jadi seorang yang taat pada cinta.*tak menjadi sebab macam geli plak

so ape yang aku dah decide untuk azam tahun ni adalah 

laksanakan azam azam yang lepas!!

cheerss~~









****************************************




0 Reactions to this post

Add Comment

    Post a Comment