Tuesday, January 4, 2011

////

mrs smith di CIPLAK???

whoottt whoottt!!hahahaaa
ntah macam mane aku terdetik nak buat entry ni.
terpikir time lunch tadi.actually mende ni dah lame fikir tp x terfikir lak nak buat entry.

*********
asal mesti nak tiru ape yang aku buat???
kenape mesti mrs smith jugakk???
dah tak de idea nak letak name lain???

i change my pokemon name on my phonebook since kami declare.
+/- kami dah almost 2 years couple and during that,aku mmg guna nama tu dalam phonebook aku.

tapi kenapa tiba tiba awek ko pon ko guna mrs smith walhal ko baru je couple.i mean aku lagi lame guna nick tu.??*apesal walhal lak ni?haha*
adoii. then buat buat x mengaku pulaaaa. its ok la kau nak gune tp asal tak nak mengakuu yang ko tiru aku??hahaha.anoying gile perangai kann??
aku tak kesah pon nak tiru sebab bukan sekali je ko tiru akuu an an an??
tp cuba la mengakuu.hahaha.
ko buat aku gelak sorang sorang laa.memang la penggunaan mrs smith tu public.thats why aku tak kesah ko nak guna nama tuu but please mengaku or better tak yah guna ok??

cheerrs~












****************************************


0 Reactions to this post

Add Comment

    Post a Comment