Sunday, August 1, 2010

////

pecah pecah

i’m lefthanded now.tgn kanan cacat sebab memecahkan muke pemecah rumah.kuat jugak die an smpai jari aku retak.


parents ko kua baru ko nak tunjok gngster.wtf!depan aku mati2 ko merayu jgn pukol ko.silap besar la ko da ngaku an3.bahagia dah ko dlm lockup.kwn la ko ngan keling2 bodoh dlm lock up tu.


skng ni ko tgk sape yg merayu kat sape.sory ar ma cik.aku bukan bodoh mcm ko nak tarik kes.gatai sgt ko an nak wat report anak ko kene pkol.padahal anak ko yg wat hal.


yg nenek die plak x sedor gg tinggl sebatang nak toce2 aku lak.ckp x de otak la,x de agame la.mak ayah x ajar la.yg ko ckp tu sume cucu ko la org tue.x kan aku nak pkol ko plak an.waris gigi tu tggl sebatang je nek.


kwn2 diharap besabar kerana x dpt nak contact aku.aku da x de pape dah ni.tggl maruah je.wallet + duit + nset jd barang kes.kesulitan amat dikesali.


*untuk pelajar2 poli pd yg duduk kat taman poli.i’m your hero.hahaha.

0 Reactions to this post

Add Comment

    Post a Comment